ERASMUS+ HRLAW

«European Human Rights Law for Universities of Ukraine and Moldova»

«Європейське законодавство в сфері прав людини для університетів України та Молдови»

HRLAW 573861-EPP-1-2016-1-EE-EPPKA2-CBHE-JP (2016-3090)

 

The aim of project

The wider objective of the HRLAW project is to enable Ukraine and Moldova to face the challenges of dealing with Human Rights policies in accordance with EU and international standards through capacity and institutional building measures. To reach the wider objective of the project NEW case-oriented master and doctoral degree programme on Human Rights for Ukrainian and Moldovan universities will be introduced, offices of Student Student Ombudsman in all 7 partner universities will be established and Code of Academic Integrity will be started.

 Specific project tasks:

  • to establish the Offices of Student Ombudsman and to introduce the Code of Academic Integrity;
  • to introduce a case-oriented programme on Human Rights for master students in Ukrainian and Moldavian universities;
  • to introduce a case-oriented programme on Human Rights for doctoral students in Ukrainian and Moldavian universities;
  • to provide the mechanism for intensive capacity building measures for Ukrainian and Moldavian Law tutors.

Proposed list of NEW Ms/PhD modules:

Masters level (MA or LLM):

  • European system of human rights protection.
  • Immigration and refugee advocacy.
  • Case-law of ECHR on HR’s protection of Vulnerable People and Groups.
  • Legal protection of LGBT people and groups’ rights in Ukraine (Moldova)
  • Protection of Rome people in national and international level.
  • Human rights and illegal migrants in Ukraine (Moldova).
  • Legal protection of children rights and safe information space.
  • Educational and labour rights of disable people (comparative studies).
  • Protection of reproductive rights of women: national and international legal aspects.

PhD level:

  • Doctrine and Practice of HR’s system;
  • The problems of refugee law and contemporary challenges;
  • Rights of disabled in comparative and international perspective;
  • Human rights, Sexual Orientation and Gender Identity;
  • Combating racism & xenofobia.

Мета проекту

Широка мета проекту HRLAW – дозволити Україні та Молдові вирішити проблеми в галузі прав людини відповідно до стандартів ЄС та міжнародних стандартів шляхом заходів, спрямованих на розбудову потенціалу та інституціонального розвитку. Для досягнення більш широкої мети проекту будуть запроваджені НОВІ магістерські та докторські програми з прав людини для українських та молдавських університетів, створені офіси студентського омбудсмена в усіх 7 університетах-партнерах та буде прийнято Кодекс академічної доброчесності.

 Конкретні завдання проекту:

  • створити Офіси студентського омбудсмена та запровадити Кодекс академічної доброчесності;
  • запровадити практично-орієнтовані програми з прав людини для студентів-магістрів в університетах України та Молдови;
  • запровадити практично-орієнтовані програми з прав людини для аспірантів в університетах України та Молдови;
  • забезпечити механізм інтенсивних заходів з розбудови потенціалу для українських та молдавських викладачів юридичних наук.

 

 

Project’s patrners

Grantholder and coordinator: Tallinn University of Technology, Estonia (TUT)
European partners:

  • University College Cork, Ireland (UCC)
  • Royal Institute of Technology, Sweden (KTH)
  • University of Huddersfield, United Kingdom (UOH)
  • INERCIA DIGITAL S.L., Spain (INERCIA)

Ukrainian partners:

  • National Law University, Kharkiv (NLU)
  • National Aerospace University “KhAI”, Kharkiv (KHAI)
  • Khmelnitskiy National University, Khmenlnitsky (KhNU)
  • International Scientific Technical University, Kyiv (ISTU)

Moldavian partners:

  • Moldova State University (MSU)
  • Police Academy “Stefan cel Mare” of the MIA (PASM)
  • Alecu Russo Balti State University (USARB)

Other partners:

  • Ministry of Education and Science of Ukraine (MESU)
  • Ministry of Education of the Respublic of Moldova (ME)
  • Ukrainian Students Association (USA)
  • ALL-UKRAINIAN ENVIRONMENTAL NON-GOVERNMENTAL ORGANISATION “MAMA-86” (MAMA-86)
  • Centrul Republican pentru copii si tineret GUTTA-CLUB, Moldova (CRCT Gutta-Club)

Партнери проекту 

Грантхолдер та координатор: Tallinn University of Technology, Estonia (TUT)

Європейські партнери:

  •     University College Cork, Ireland (UCC)
  •     Royal Institute of Technology, Sweden (KTH)
  •     University of Huddersfield, United Kingdom (UOH)
  •     INERCIA DIGITAL S.L., Spain (INERCIA)

Українські партнери:

  •     National Law University, Kharkiv (NLU)
  •     National Aerospace University “KhAI”, Kharkiv (KHAI)
  •     Khmelnitskiy National University, Khmenlnitsky (KhNU)
  •     International Scientific Technical University, Kyiv (ISTU)

Модовські партнери:

  •     Moldova State University (MSU)
  •     Police Academy “Stefan cel Mare” of the MIA (PASM)
  •     Alecu Russo Balti State University (USARB)

Інші партнери:

  •     Ministry of Education and Science of Ukraine (MESU)
  •     Ministry of Education of the Respublic of Moldova (ME)
  •     Ukrainian Students Association (USA)
  •     ALL-UKRAINIAN ENVIRONMENTAL NON-GOVERNMENTAL ORGANISATION “MAMA-86” (MAMA-86)
  •     Centrul Republican pentru copii si tineret GUTTA-CLUB, Moldova (CRCT Gutta-Club)

Achieved results of the project by the team of Khmelnytsky National University (KhNU):

 Project “products” developed by the all project consortium are available at: http://ki.khnu.km.ua/erasmus-hrlaw/

The amount of funding, which Khmelnytsky National University received from the EU: 54445 euros.

Impact of the project at the individual (professional) level:

International projects, including and the ERASMUS + HRLAW project contribute to consistently high enrollment of students at KhNU for the speciality “Computer Engineering” (third year in a row – 1st place in KhNU in enrollment), as teachers emphasize the participation of the university and department in international projects at all career events, on the equipment of laboratories of the department with modern equipment at the expense of the European Union.

Training students with using modern equipment, using licensed modern software, purchased with EU funds, contribute to the successful employment of students

Participants of the project (currently 4 people) through participation in its activities acquired teamwork skills, and improved their language skills (2 certificates B2 in English – T. Hovorushchenko, O. Savenko)

Lecturers’ understanding of involvement in the educational process changes dramatically while working on the project: teachers participating in the project focus on teaching students through research and personal experience; develop effective intellectual tools in students; reject inefficient notching of the material; reorient students’ mental reserve to the development of the ability to analyze, argue and create; actively support student innovations and startups

Impact of the project at the institutional level:

The project is focused on the implementation of the following points of the Strategy of internationalization of KhNU: ensuring personal and professional growth of students; formation of competencies that determine the competitiveness of graduates; comprehensive development of the creative potential of students and scientific and pedagogical workers; promoting the formation of a harmoniously developed personality, an active member of society; formation of the image of the university; effective implementation of statutory tasks within the full scientific and educational cycles in the process of bringing KhNU to high international competitive positions

The HRLAW project has a significant impact on “internationalization at home”, as the obtained learning outcomes are already integrated into the educational and scientific program of doctors of philosophy in the speciality “Computer Engineering”

The university has undergone changes in the educational process related to the implementation of this project: in the educational and scientific program and curriculum for doctors of philosophy in the speciality “Computer Engineering” introduced a new discipline “Human Rights, Sexual Orientation and Gender Identity”, which expands the worldview and prepares future professionals to provide full information support in the field of human rights

The university has undergone organizational changes related to the implementation of this project: the opening of the Office of the Student Ombudsman

Impact of the project on the sphere of higher education:

The project’s contribution to the “recognizability”, competitiveness, the attractiveness of KhNU in Ukraine:

– leading executor of the project, Doctor of Law, A. Herts has developed a unique course “Human Rights, Sexual Orientation and Gender Equality”, which has no analogues in Ukraine. More than 100 sources from Ukraine and the world were analyzed to develop this course. Therefore, in our opinion, the developed course will be in demand among teachers of legal disciplines and students of legal specialities.

– thanks to the introduced discipline “Human Rights, Sexual Orientation and Gender Identity”, the educational-scientific program for training doctors of philosophy “Computer Engineering” became especially popular and attractive, as it is a unique experience for educational programs in this speciality, but such a discipline will provide future graduates with the opportunity to provide quality information support in the field of human rights through a deep understanding of the subject area, formed during the mastery of the said discipline. Therefore, the developed course is in demand among students of different (in particular, technical!) specialities

– the equipment purchased at the expense of the project increases the attractiveness of the university in the eyes of potential entrants

As a result of the project, an innovative element emerged at KhNU – The Office of the Student Ombudsman, which is of great importance for students and faculty of the university. This is an innovative approach aimed at protecting the rights of human beings (mostly students) in higher education.

As a result of the project, the Academic Ethics Commission started its activity in KhNU on the basis of the developed and approved Code of Academic Ethics and the Rules of Procedure of the Commission, which is of great importance for KhNU, taking into account modern requirements and needs for academic integrity. The Code of Academic Ethics and the Rules of Procedure of the Commission, developed during the project, are used as examples T. Hovorushchenko, when teaching the discipline “Management of scientific IT projects” for students of the third level of higher education in the speciality “Computer Engineering”

The impact of the project on the development of society:

The project meets the requirements of the region, as the region is now in great demand for professionals who can provide quality information support in the field of human rights, which we prepare through the introduction of disciplines developed through the participation of our university in this project

The project team maintains active cooperation with employers and other external stakeholders in the Khmelnytsky region: holds meetings and seminars with stakeholders to discuss with them the necessary results of human rights training to provide quality information support in this area

In our opinion, the course introduced by the project encourages students to study for life (for example, to study independently) due to the large number of hours devoted to the independent work of students.

 

Досягнуті результати проекту командою Хмельницького національного університету (ХНУ):

  • Створено Офіс Студентського Омбудсмена в ХНУ – Положення про Студентського Омбудсмена доступне за посиланням: http://ki.khnu.km.ua/wp-content/uploads/sites/35/2018/09/Polozhennya-pro-ombudsmena_HNU.pdf, розроблено буклет Офісу Студентського Омбудсмена (http://ki.khnu.km.ua/wp-content/uploads/sites/35/2018/09/OFIS_OMBUDSMENA_U_PRAVAH_STUDENTIV_buklet-1.pdf)
  • Проведено 4 запускові семінари (launch event) для ознайомлення студентів Хмельницького національного університету із стратегією майбутнього Офісу омбудсмена у правах студентів (The Office of Student Ombudsman). Семінари проводились для студентів та викладачів: спеціальності «Комп’ютерна інженерія» різних курсів – 10.04.2017; Факультету програмування та комп’ютерних і телекомунікаційних систем – 05.06.2017; Факультету інженерної механіки, Факультету технологій та дизайну та Факультету міжнародних відносин – 12.09.2017; Гуманітарно-педагогічного та Економічного факультетів – 26.09.2017
  • Проведено 2 семінари для поширення результатів проекту (dissemination seminars) для ознайомлення студентів Хмельницького національного університету із функціюванням Офісу омбудсмена у правах студентів (The Office of Student Ombudsman), а також Кодексом академічної доброчесності ХНУ. Семінари проводились для студентів та викладачів: спеціальності «Комп’ютерна інженерія» різних курсів – 18.09.2018; Факультету програмування та комп’ютерних і телекомунікаційних систем – 02.10.2018
  • Розроблено та прийнято Положення про дотримання академічної доброчесності ХНУ (http://ki.khnu.km.ua/wp-content/uploads/sites/35/2018/09/Polozhennya_pro_akademichnu_dobrochesnist__HNU.pdf), ПОЛОЖЕННЯ про діяльність Хмельницького національного університету у сфері інтелектуальної власності (http://ki.khnu.km.ua/wp-content/uploads/sites/35/2018/09/Polozhennya_pro_intelektual_nu_vlasnist_.pdf), Кодекс академічної етики ХНУ (http://ki.khnu.km.ua/wp-content/uploads/sites/35/2018/09/Kodeks-akademichnoyi-etyky-HNU.pdf), Регламент роботи комісії з питань академічної етики та доброчесності ХНУ (http://ki.khnu.km.ua/wp-content/uploads/sites/35/2018/09/Reglament_HNU.pdf)
  • Розроблено та введено в освітній процес навчальний курс для докторів філософії «Права людини, сексуальна орієнтація та гендерна рівність» (http://ki.khnu.km.ua/wp-content/uploads/sites/35/2018/09/Book-3-PRAVA-LYUDYNY-SEKSUALNA-ORIYENTATSIYA-TA-GENDERNA-RIVNIST.pdf)
  • Учасники проекту Говорущенко Т.О., Герц А.А., Савенко О.С., Лисенко С.М. відвідували моніторингові та навчальні зустрічі в Королівському Технологічному Університеті м. Стокгольм (Швеція), Талліннському технічному університету (Естонія), Молдовському державному університеті м. Кишинів (Молдова)
  • Учасниками проекту Говорущенко Т.О. та Герц А.А. були проведені гостьові лекції в НАУ «ХАІ» (м. Харків) та в МНТУ ім. Бугая (м. Київ)

«Продукти» проекту, розроблені всім консорціумом проекту, доступні за посиланням: http://ki.khnu.km.ua/erasmus-hrlaw/

Розмір отриманого фінансування від ЄС Хмельницьким національним університетом: 54445 євро.

Вплив проекту на індивідуальному (професійному) рівні:

Міжнародні проекти, в т.ч. і проект ERASMUS+ HRLAW сприяють стабільно високому набору студентів до ХНУ на спеціальність «Комп’ютерна інженерія» (третій рік поспіль – 1-е місце в ХНУ по набору), оскільки викладачі підкреслюють участь університету та кафедри у Міжнародних проектах на всіх профорієнтаційних заходах, наголошують на обладнанні лабораторій кафедри сучасною технікою за кошти Євросоюзу.

Навчання студентів на сучасному обладнанні з використанням ліцензійного сучасного ПЗ, придбаних за кошти Євросоюзу, сприяють успішному працевлаштуванню студентів

Учасники проекту (наразі це 4 чоловіки) завдяки участі у його заходах набули навички роботи у команді, здатності до навчання і покращили свої мовні навички (2 сертифікати В2 з англійської мови – Говорущенко Т.О., Савенко О.С.)

Розуміння викладачів щодо причетності до освітнього процесу кардинально змінюється під час роботи над проектом: викладачі-учасники проекту акцентують увагу на навчання студентів через дослідження та власний досвід; розвивають в студентів ефективні інтелектуальні інструменти; відкидають неефективне зазубрювання матеріалу; переорієнтовують розумовий резерв студентів на розвиток здатності аналізувати, аргументувати і творити; активно підтримують студентські інновації та стартапи

Вплив проекту на інституційному рівні:

Проект орієнтований на виконання наступних пунктів Стратегії інтернаціоналізації ХНУ:  забезпечення особистісного та професійного зростання студентів; формування компетентностей, що визначають конкурентоспроможність  випускників; всебічний розвиток креативного потенціалу студентів та науково-педагогічних працівників; сприяння становленню гармонійно розвиненої особистості, активного члена суспільства; формування іміджу університету; ефективна реалізація статутних завдань в межах повного наукового та освітнього циклів в процесі виведення ХНУ на високі міжнародні конкурентні позиції

Проект HRLAW суттєво впливає на «інтернаціоналізацію вдома», оскільки отримані результати навчання вже інтегровані до освітньо-наукової програми докторів філософії спеціальності «Комп’ютерна інженерія»

В університеті відбулись зміни в освітньому процесі, пов’язані із реалізацією даного проекту: в освітньо-наукову програму та навчальний план підготовки докторів філософії спеціальності «Комп’ютерна інженерія» введено нову навчальну дисципліну «Права людини, сексуальна орієнтація та гендерна рівність», яка розширює світогляд та готовить майбутніх фахівців провадити повноцінну інформаційну підтримку в галузі прав людини

В університеті відбулись організаційні зміни, пов’язані із реалізацією даного проекту: відкриття Офісу омбудсмена у правах студентів (The Office of Student Ombudsman)

Вплив проекту на сферу вищої освіти:

Внесок проекту до «впізнаваності», конкурентноспроможності, привабливості ХНУ в Україні:

– провідний виконавець проекту д.ю.н., А.А.Герц розробила унікальний курс «Права людини, сексуальна орієнтація та гендерна рівність», аналогів якого немає наразі в Україні. Для розроблення цього курсу було проаналізовано більше 100 джерел України та світу. Отже, на нашу думку, розроблений курс буде користуватись попитом серед викладачів юридичних навчальних дисциплін та студентів юридичних спеціальностей

– завдяки введеній навчальній дисципліні «Права людини, сексуальна орієнтація та гендерна рівність», особливої популярності та привабливості здобула освітньо-наукова програма з підготовки докторів філософії «Комп’ютерна інженерія», оскільки це знов-таки унікальний досвід для освітніх програм такої спеціальності, але така навчальна дисципліна надасть можливість майбутнім випускникам здійснювати якісну інформаційну підтримку в галузі прав людини завдяки глибокому розумінню предметної галузі, сформованому саме під час опанування згаданої навчальної дисципліни. Тому розроблений курс буде користуватись попитом серед студентів  і неюридичних (зокрема, технічних!) спеціальностей

– придбана за кошти проекту техніка підвищує привабливість університету в очах потенційних абітурієнтів

В результаті реалізації проекту в ХНУ виник інноваційний елемент – Офіс омбудсмена у правах студентів (The Office of Student Ombudsman), який має велике значення для студентів та професорсько-викладацького складу університету. Це інноваційний підхід, спрямований на захист прав людини (здебільшого, студента) у закладі вищої освіти

В результаті реалізації проекту в ХНУ розпочала свою діяльність Комісія з академічної етики на основі розробленого та затвердженого Кодексу академічної етики та Регламенту роботи Комісії, яка має велике значення для ХНУ, враховуючи сучасні вимоги та потреби в академічній доброчесності. Кодекс академічної етики та Регламент роботи Комісії, розроблені під час виконання проекту, використовуються в якості прикладів Говорущенко Т.О. при викладанні навчальної дисципліни «Управлінні науковими ІТ-проектами» для студентів третього рівня вищої освіти спеціальності «Комп’ютерна інженерія»

Вплив проекту на розвиток суспільства:

Проект відповідає вимогам розвитку регіону, оскільки в регіоні зараз є великий попит на фахівців, здатних забезпечити якісну інформаційну підтримку в галузі прав людини, яких ми й готуємо завдяки введенню навчальної дисципліни, розробленої завдяки участі нашого університету в даному проекті.

Команда проекту підтримує активну співпрацю з роботодавцями та іншими зовнішніми стейкхолдерами в Хмельницькому регіоні: проводить зустрічі та семінари зі стейкхолдерами для обговорення з ними необхідних результатів навчання в галузі прав людини для надання якісної інформаційної підтримки в зазначеній галузі

На нашу думку, введений завдяки проекту курс спонукає студентів до навчання впродовж життя (наприклад, до самостійного навчання) завдяки великій кількості годин, відведених на самостійну роботу студентів

 

Ensuring the sustainability of project results

The project had great support from the management of KhNU (both for the introduction of a new discipline and for the establishment of the Office of the Ombudsman for Students). The project had great support from students, as shown by the launch seminars (launch events) and seminars for the dissemination of project results (dissemination seminars) for students and teachers of KhNU. Such support of both the management and the students, on whom the expected results of the project are directed, gives an opportunity to hope for the sustainability of the project results after its completion.

A plan to ensure the sustainable development of the project has been developed and is being implemented (http://ki.khnu.km.ua/wp-content/uploads/sites/35/2018/09/32.HRLAW-sustainability-plan.pdf)

Забезпечення сталості результатів проекту

Проект мав величезну підтримку з боку керівництва ХНУ (як щодо впровадження нової навчальної дисципліни, так і щодо заснування Офісу омбудсмена у правах студентів). Проект мав величезну підтримку і з боку студентства, як показали проведені запускові семінари (launch events) та семінари для поширення результатів проекту (dissemination seminars) для студентів та викладачів ХНУ. Така підтримка як керівництва, так і студентів, на яких і спрямовані, власне, очікувані результати проекту, дає змогу сподіватись на забезпечення сталості результатів проекту після його завершення

Розроблено і виконується план із забезпечення сталого розвитку проекту (http://ki.khnu.km.ua/wp-content/uploads/sites/35/2018/09/32.HRLAW-sustainability-plan.pdf)

The Office of the Ombudsman for Student Rights is equipped – a room with tables, chairs, a bookcase and laptops and a printer – aud. 1-109 of the educational building №1 of KhNU (Khmelnytskyi, 112 Kamyanets’ka Street)

Обладнано Офіс омбудсмена у правах студентів – кімната зі столами, стільцями, шафою та ноутбуками і принтером – ауд. 1-109 навчального корпусу №1 ХНУ (м. Хмельницький, вул. Кам’янецька, 112):

Student Ombudsman – Anita Boyko / Студентський Омбудсмен – Бойко Аніта

Office of the Student Ombudsman / Офіс Студентського омбудсмена

Entrance to OSO / Вхід до ОСО

With the assistance and at the request of the Student Ombudsman A. Boyko, the Department of Computer Engineering and Systems Programming, with the support of the Khmelnytsky IT cluster, equipped the auditorium for student space and recreation area for students in the academic building №1 KhNU (not at the expense of the project)

За сприяння та на звернення Студентського омбудсмена А.Бойко, кафедрою комп’ютерної інженерії та системного програмування, за підтримки Хмельницького ІТ-кластеру, обладнано аудиторію під студентський простір та куточок відпочинку для студентів в навчальному корпусі №1 ХНУ (не за кошти проекту)

Purchase of equipment useful for the effective implementation of the project to achieve the project goal and further use – by UAH 626 622 (contract №3-2018 from 06/27/2018, invoice №31 from 09/04/2018) and by UAH 160 943 (contract №2-2020 from March 17, 2020, invoice №5 dated June 5, 2020)

Закупівля обладнання, корисного для ефективної реалізації проекту, для досягнення мети проекту та подальшого використання – на 626622 грн (контракт №3-2018 від 27.06.2018, накладна №31 від 04.09.2018) та на 160943 грн (контракт №2-2020 від 17.03.2020, накладна №5 від 5 червня 2020 р.)

The first tranche of equipment / Перший транш обладнання:

Product name Quantity
1 Personal Computer type 1 12
2 Personal Computer type 2 12
3 Laptop Asus VivoBook Pro 15 N580VD (N580VD-DM446) Grey Metal 1
4 Laptop Asus VivoBook Pro 17 N705UQ (N705UQ-GC094) Grey Metal 1
5 Laptop Acer Aspire 5 A517-51G-36Z7 (NX.GVPEU.022) 2
6 Laptop Dell Inspiron 5379 (I5358S2NIW-60G) Gray 1
7 Laptop Lenovo IdeaPad 320-15ISK (80XH00EARA) 2
8 Basic set LEGO MINDSTORMS Education EV3 (45544) 3
9 Multifunctional device Canon MF3010 3
10 Monitor HP P223a (X7R62AA) 6
11 Monitor AOC 19.5″ I2080SW IPS Black 12
12 Keyboard A4-tech KR-85 USB Black (4711421802116) 3
13 Mouse Logitech B100 (910-003357) USB Black 3
14 Keyboard Defender Element HB-520 USB Grey 12
15 Mouse Defender Datum MM-010 USB Black (52010) 12
16 Drive Western Digital 500Gb (WD5000AZLX) 5
17 Memory module 4GB 1333 MHz Kingston (KVR13S9S8/4) 9
18 DriveSSD 2.5″ 240GB Goodram CX300 (SSDPR-CX300-240) 5

The equipment is registered with KhNU / Обладнання поставлено на облік ХНУ

The first tranche of equipment provided an opportunity to equip 2 classrooms – the classroom of the Department of Law (4-518) and the classroom of the Department of CESP (1-205), as well as the office of the student ombudsman

Перший транш обладнання дав можливість обладнати 2 навчальні аудиторії – навчальну аудиторію кафедри права (4-518) та навчальну аудиторію кафедри КІСП (1-205), а також офіс студентського омбудсмена

Classroom of the Department of Law / Навчальна аудиторія кафедри права

Classroom of the Department of CESP / Навчальна аудиторія кафедри КІСП

The second tranche of equipment / Другий транш обладнання

Item Number
1 Personal  Computer HP Desktop Pro G2 MT (7EM10EA) 1 pсs
2 Laptop Lenovo IdeaPad S340-15 (81N800X1RA) 3 pсs
3 Personal Computer Dell Vostro 3671 MT (N1112VD3671_UBU) 5 pсs

The second tranche of equipment was received on June 10. It is currently being registered (which is somewhat complicated under quarantine). As soon as the equipment is registered, the equipment will be immediately placed in classrooms with the appropriate ERASMUS +  stickers

Другий транш обладнання був отриманий 10 червня. Зараз ведеться постановка його на облік (що дещо ускладнено за умов карантину). Щойно відбудеться постановка обладнання на облік, обладнання одразу буде розташовано в навчальні аудиторії з відповідними наліпками ERASMUS+.

 

HRLAW Project Needs Analysis / Аналіз потреб проекту

 

Office of Student Ombudsman / Офіс студентського омбудсмена

 

Modules for MSc students / Модулі підготовки магістрів

Modules for PhD students / Модулі підготовки аспірантів

 

Professional Development Modules / Модулі професійної підготовки

 

Modules verification / Верифікація модулів

Quality Assurance, Dissemination and Sustainability materials / Матеріали з контролю якості, розповсюдження результатів та сталого розвитку проекту